Asistenta clienti in afara programului de lucru

Solutii software
Profesionalism

Asistenta clienti in perioada in care biroul este INCHIS


:: Sasorysoft asigura asistenta prin email pentru perioadele in care biroul este inchis cf. termeni contract:
           -in afara programului normal de lucru (luni-vineri 10-16)
           -in zilele libere/ sarbatori legale
           -in perioadele in care biroul este inchis cf. contract: renovari, mutari sediu sau concedii anuntate pe site
           -alte motive de forta majora

:: Ce tip de servicii se asigura in aceste perioade de "birou inchis":
           -asistenta la utilizare prin email
           -asistenta privind sumele si datele introduse de clienti , prin email
           -depanare baze de date corupte (luna sau firma integral) prin email
           -activari/licentieri urgente, prin email sau telefon
          
 (nu schimbati sistemele de lucru in timpul acestor perioade ! Se pot licentia doar sistemele folosite/declarate inainte de aceste perioade)
           -aceste servicii nu sunt garantate, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade


 :: Reguli pt solicitarea asistentei in aceste perioade :

            -pentru a solicita serviciile de mai sus in aceste perioade este necesar sa fiti client cu contract ACTIV in aceasta perioada
            -va rugam sa atasati FIRMA CURENTA integral (in format arhivat ZIP) daca solicitati asistenta la utilizare/asistenta sume si date introduse de utilizator/
             depanare de baze de date
            -daca este vorba de depanare de baze de date va rugam sa nu lucrati in acea luna/firma pana la primirea raspunsului nostru

 :: Tarife asistenta pt. perioadele in care biroul este inchis :

            -tariful pentru serviciile prestate in perioadele in care biroul este inchis: 48 EUR/ora  service/interventie
            -se tarifeaza minim 1  ora de service pt oricare dintre serviciile prezentate mai sus
            (este supusa acestor tarife inclusiv asistenta care in contract este gratuita, deoarece este prestata in afara orelor de program)

:: Durata raspuns interventie/asistenta :
            -in perioadele in care biroul este inchis, raspunsul la mesajele dstra prin email va fi primit in maxim 24 de ore de la trimitere.
            -aceste servicii nu sunt garantate, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade
 



© Copyright 2017 Sasorysoft®©