Asistenta si interventii la cerere, ocazionale, REMOTE , fara a fi necesara deplasarea la sediul dstra , oricand si oriunde !

Solutii software
Profesionalism

Detalii privind asistenta si interventiile REMOTE :

:: Cum se logheaza serviciul de asistenta clienti-Sasorysoft la calculatorul dstra ?
     Logarea se face prin intermediul programului premiat de Remote Acces : Teamviewer 10 ! Clientii vor descarca si apoi vor lansa in executie (fara a fi necesara instalare) programul :
ATENTIE !
    Deoarece Sasorysoft detine licenta TeamViewer 10 nu poate accesa remote decat calculatoare care au TeamViewer 5,6,7 sau 8. Nu putem sa ne conectam la Team Viewer 10-11-12 deoarece producatorul TeamViewer nu permite decat accesarea versiunilor anterioare ! Daca aveti deja instalat un TeamViewer mai nou trebuie sa il dezinstalati si sa instalati modulul de conectare pus la dispozitie gratuit de Sasorysoft:

Descarca modul de conectare cu Sasorysoft ! Descarca modul de conectare cu Sasorysoft !

    Deasemenea , clientii Sasorysoft pot lansa acest modul direct din c:\easywin\librarii\modul_remote.exe, fara a fi necesara instalarea . 
    Atat clientii , cat si Sasorysoft vor avea Teamviewer 5-8 incarcat (la Sasorysoft va fi instalat iar clientii vor avea modulul descarcat mai sus , care nu necesita instalare) in calculator, dar accesul este permis numai cand doresc ambele parti, fiind necesar ca acest program sa fie lansat in ambele calculatoare. Mai mult, este necesar ca Sasorysoft sa cunoasca parola unica per sesiune afisata in calculatorul clientului pt. a se loga la acesta. Odata logarea efectuata, referentul Sasorysoft va avea pe ecran ceea ce are si clientul, ca si cand calculatorul clientului ar fi pe biroul referentului. Toate operatiile efectuate de Sasorysoft se pot urmari de catre client pe propriul ecran, fiind astfel imposibila descarcarea de informatii confidentiale din sistemul clientului fara aprobarea sa. Mai mult , in permanenta va exista o fereastra de comunicare chat (mesaje text) intre Sasorysoft si client , pe toata durata interventiei.

 


::
Tarife si alte conventii pt. asistenta la cerere, ocazionala, de tip REMOTE :

      Tarife :

     1.Pentru asistenta la instalare/reinstalare, licentieri, setari licentieri automate, setari program pt. lucrul monopost sau retea, serviciile REMOTE sunt GRATUITE pt. clientii cu contract valid in derulare !

     2.Pentru serviciile de asistenta utilizare, scolarizare, depanare erori utilizator, depanare baze corupte, etc.. acordate prin intermediului conectarii REMOTE, se va achita o taxa de :
               -24 EUR pentru sedinta de asistenta REMOTE de max 1 ora. Depasirea unei ore se tarifeaza 12 EUR.
    
    
Alte conventii :

     Pentru acest tip de asistenta clientul trebuie sa asigure legatura la internet si sa aiba instalat software-ul recomandat de Sasorysoft pt. Remote acces. Orice sustinere telefonica a operatiilor facute REMOTE, explicatii telefonice , etc.. se vor face prin apelarea Sasorysoft de catre client (costurile fiind suportate exclusiv de client).
     Data si ora conectarii se stabilesc de comun acord intre parti, telefonic sau prin email.
   
 Instalarea software-ului de conectare si comunicarea parolei si adresei de conectare catre referentii Sasorysoft reprezinta acordul clientului pentru tarifele si conditiile  expuse in aceasta pagina.
     Refuzul la plata al asistentei de tip REMOTE acordate deja duce la rezilierea contractelor cu Sasorysoft pt. programele software implicate in serviciul de asistenta remote.
     Asistenta de tip REMOTE se acorda exclusiv pentru programele Sasorysoft si relatia acestora cu sistemul clientului , Sasorysoft nexecutand nici o schimbare/setare in sistemul clientului daca aceasta nu are legatura cu programele Easycont / Easygest sau Easyfct.    
    
ATENTIE ! Pentru clientii al caror contract a expirat sau nu este semnat inca , plata acestui tip de asistenta se face in avans pt. minim 20 EUR+TVA ! Deasemenea , in anumite cazuri, Sasorysoft poate pretinde plata in avans a minimului de 20 EUR+TVA, fara a fi necesara justificarea deciziei in acest sens.

:: Licenta si drepturi de folosire Teamviewer :
     Clientii Sasorysoft care folosesc Teamviewer QuickStart pt. a se conecta cu Sasorysoft REMOTE nu trebuie sa detina licenta de utilizare pt. Teamviewer , Sasorysoft detinand aceasta licenta ca prestator de servicii REMOTE.
     Practic , utilizarea Teamviewer in conectarea la Sasorysoft este absolut gratuita pt. clientii nostri.

:: Cat de sigura este aceasta logare intre cele 2 sisteme  ?
     Sasorysoft a semnat contract de prestari servicii  cu toti clientii sai, contract in care exista stipulate in clar si clauze de confidentialitate ale datelor cu care Sasorysoft intra in contact la client.
     Din punct de vedere al programului de logare Teamviewer , acesta este unul dintre cele mai sigure din lume , avand la baza urmatoarele acreditari :|
              -este certificat de BISG-Germania, cu 5 stele pt. calitate si siguranta
              -este certificat ISO 9001:2008-pt. calitate
              -este certificat si verificat permanent de FIDUCIA IT AG-Germania, care asigura securitatea si verificarea a peste 800 de banci din aceasta tara
              -atestat de operatorul a peste 450 de banci germane : GAD eG
              -transferul este encriptat cu cheie pe 256 bit, encriptare care sta la baza standardului https/SSL, fiind complet sigur
              -fiecare sesiune de logare este protejata de o parola unica, fiind necesar ca aceasta parola sa fie comunicata inainte partenerului de logare...
              -este imposibil din software sa controlezi "invizibil" un calculatorul, totul fiind afisat pe ambele sisteme in egala masura...
              -toate executabilele sunt certificate VeriSign

:: Secvente din lucrul cu Teamviewer :
    1)-clientul deschide Teamviewer in sistemul sau si comunica adresa si parola catre Sasorysoft telefonic, fara a inchide Teamviewer pe intreaga durata a sesiunii de asistenta :
               adresa: 151 537 053 
               si  parola: 30951
     2)-Sasorysoft deschide Teamviewer in sistemul sau si introduce adresa de logare :

 
        -si parola comunicate de client :



     3)-Sasorysoft are acum pe ecran desktopul clientului si orice miscare a mouseului se reflecta in sistemul clientului :


     3)-Sasorysoft deschide un canal de chat permanent cu clientul pe toata durata sesiunii de asistenta:


     3)-La cererea clientului, Sasorysoft poate desfasura in paralel si o discutie telefonica , apelul fiind facut de catre client...

Totul atat de simplu !
Asistenta in orice locatie din Romania cu un singur click !
Studiati oferta noastra pt. acest tip de asistenta si interventie REMOTE !
Depanare de baze de date , probleme de instalare sau de pornire, setarile Easycont pentru lucrul in retea, asistenta la utilizare remote, etc.... mult mai simplu si mai rapid cu asistenta de tip REMOTE !

Va asteptam !
Sasorysoft

 

 



 

© Copyright 2016 Sasorysoft®©