Oferta analiza erori la validare declaratia D406 SAF-T

Solutii software
Profesionalism

Servicii de Armonizare date Easycont pana la prima validare D406 SAF-T:


Detalii servicii oferite:
-daca timpul nu va permite sa armonizati datele dvs. si sa completati datele necesare pentru a obtine validarea declaratiei D406 SAFT, echipa noastra se poate ocupa de aceste operatii.
-Sasorysoft ofera servicii de armonizare/completare date (aferente D406 SAFT) pana la validarea initiala D406-SAFT pentru datele introduse in Easycont, pentru o anumita perioada.


Pentru a beneficia de aceste servicii sunt necesare urmatoarele conditii:
-evidentierea contabila in Easycont sa fie facuta corect si complet pentru perioada in care solicitati serviciile, fiecare act fiind inregistrat in modulul tematic aferent.
-raspunderea pentru continutul contabil si modul de inregistrare in contabilitate al actelor cade in sarcina dvs. Echipa noastra nu analizeaza contabil inregistrarile dvs , le pregateste doar pt validarea corecta a D406 SAFT.
-dupa ce echipa noastra valideaza D406 pentru perioada solicitata, beneficiarul are obligatia de a verifica temeinic datele obtinute si de a face eventualele corectii necesare urmand sa recalculeze si sa redepuna D406 daca este cazul.
-echipa noastra va interpreta rolul inregistrarilor contabile din modul de evidentiere din Easycont , dar este posibil sa nu surprinda anumite spete/moduri de evidentiere corecte, ceea ce impune ca, la final, beneficiarul sa verifice rezultatele obtinute in D406-SAFT.
-este posibil ca solutiile alese de echipa noastra sa fie incorecte datorita modului incorect de evidentiere al actelor in contabilitate.. In aceasta situatie se impune sa corectati atat actul initial cat si solutiile alese de echipa noastra, sa recalculati si sa redepuneti D406 SAFT.
-analiza si armonizarea se face DOAR pentru perioada stabilita si achitata, nu si pentru restul lunilor din an. Anumite servicii de armonizare se vor aplica in toate lunile din an automat (ex: unificare date terti , eliminarea dublurilor in fise analitice , etc...)
-beneficiarul va raspunde prompt la orice interogare din partea echipei noastre privind nelamuriri/spete din contabilitatea trimisa spre armonizare. Intarzierea acestor raspunsuri sau raspunsurile incomplete/incorecte pot duce la marirea duratei acestor servicii.
-beneficiarul va evita reinchiderea lunile dinaintea perioadei de armonizare deoarece aceasta operatie duce la regenerarea erorilor corectate de catre echipa noastra in perioada de armonizare. Daca o reinchidere va fi absolut necesara , se vor respecta instructiunile echipei noastre astfel incat reinchiderea sa nu strice rezultatele obtinute in perioada de armonizare.
        1-salvati integral anul curent
        2-efectuati la reinchiderea perioadei anterioare urmatoarele:
                    -debifati [plan de conturi+den. fise analitice]
                    -debifati [solduri fise analitice]  
                    -debifati [preiau din active imobilizate]               
                    -bifati la [preluare scheme] optiunea [nimic]
                    -debifati [preiau nomenclatorul de produse]               
-pe perioada in care trimiteti datele pt. validarea D406 SAFT nu se mai lucreaza in acea firma pana la primirea datelor armonizate si validate, pentru a evita pierderea datelor introduse intre timp.
 
Cum procedati daca doriti ca echipa noastra sa preia serviciile de armonizare si validare initiala a D406 SAFT ?
-trimiteti anul curent arhivat (rar sau zip) catre noi pe email office@sasory.ro sau prin wetransfer.com pentru analiza si oferta
-daca va incadrati in conditiile impuse pt. aplicarea aceste servicii, veti primi oferta noastra
-in cazul acceptarii ofertei , veti primi factura si anexa la contract pt aceste servicii. Achitati , semnati si trimiteti anexa catre noi si apoi vom stabili perioada in care puteti sa ne trimiteti datele pt armonizare si validare, perioada in care nu mai trebuie sa lucrati in acel an contabil, pana la primirea rezultatelor de la noi.
-durata armonizarii pana la validarea initiala variaza in functie de complexitatea/numarul actelor primite. In mod normal dureaza intre 24-72 ore.
 

Tarife armonizare si validare initiala D406 SAF-T:
-aceste servicii sunt contra cost si oferta variaza in functie de complexitatea inregistrarilor contabile, de numarul actelor inregistrate si de disponibilitatea echipei noastre ;
-dupa analiza datelor dvs veti primi oferta personalizata pt. confirmare.
 

 



Echipa Sasorysoft



© Copyright 2017 Sasorysoft®©