Folosirea versiunii DEMO este gratuita ! Studiati versiunea Demo inainte de achizitionare !

Solutii software
Profesionalism

Repere solicitare asistenta utilizare/erori


A. Reguli pt trimiterea sesizarilor privind erori de program sau erori de utilizare (sume/date introduse de utilizator):

:: Nu obtineti rezultatele dorite in program/rapoarte ?
:: Nu se valideaza declaratiile ANAF ?
:: Aveti erori de program sau baze corupte ?
:: Aveti orice alta problema legata de sumele/datele introduse de dvs in
program ?

:: nici o problema ! Echipa Sasorysoft va ajuta in depanarea datelor introduse in program !
:: Inainte de a trimte sesizarea verificati daca aveti ultimele updateuri instalate ! Nu trimiteti sesizarea decat daca, dupa ce ati instalat ultimul update, problema se mentine !
:: este necesar ca orice astfel de sesizare sa fie insotita OBLIGATORIU de FIRMA CURENTA integrala ! Print screen-urile nu ne ajuta in nici un fel in aceste situatii. Nu putem sa va ajutam, decat daca vedem exact ce si cum ati lucrat in Easycont in speta sesizata de dvs !
:: firma curenta poate fi trimisa/atasata din program (Ajutor>>Asistenta prin email), sau din (Administrare >> Salvare /restaurare).
:: erorile de program se corecteaza gratuit.

:: asistenta in depanarea datelor dvs (daca nu este eroare de program) se tarifeaza cf termeni contract (24 EUR/sedinta).
:: daca solicitati acest gen de depanare de date/sume in timpul perioadelor in care biroul este inchis cf contract (in afara orelor de program luni-vineri 10-16, renovari, concedii , mutari , etc...) vom face tot posibilul sa preluam solicitarea dvs, tarifele ramanand neschimbate. Sasorysoft nu garanteaza preluarea acestor sesizari in perioada in care biroul este inchis cf contract.

B. Orar asistenta clienti:

:: asistenta telefonica (0722-260-660), luni-vineri 10-16 (cu exceptiile prevazute in contract)
:: asistenta prin email (office@sasory.ro ), non-stop (cu exceptiile prevazute in contract)
:: asistenta de tip remote, non-stop (cu exceptiile prevazute in contract)


C. Care servicii de asistenta se platesc si care servicii sunt gratuite ?


Asistenta la utilizare, gratuita:
(inclusa in contractul de achizitie si in unele contracte de servicii ulterioare)


Reprezinta o asistenta de tip indrumare privind facilitatile si modul de lucru al programului. A nu se confunda cu asistenta de tip contabil !! Nu furnizam contari, extrase de legislatie , spete contabile , etc.. gratuit !

Aceasta asistenta ofera urmatoarele indicatii utilizatorului:
:: indicatii si detalii privind instalarea programului achizitionat in retea sau monopost.
:: setari si instalari REMOTE de programe Sasorysoft pe sistemele beneficiarului. (nu se garanteaza ca se pot rezolva toate spetele privind
   instalarea si setarea unei retea/sistem prin remote).
:: unde se introduc anumite tipuri de acte in program (in ce modul, in ce ordine , etc…)
:: unde se pot gasi anumite rapoarte, facilitati, module, exporturi/importuri in excel/csv, etc…
:: cum se folosesc modulele programului in detaliu (informatii despre functionalitatea acestora, nu despre spete contabile)
:: modul in care lucreaza programul in calcularea anumitor rezultate (fise analitice, fise gestiune, fise istorice, TLI , balanta, etc…)
:: cum se creeaza o schema de contare noua pt. un anumit modul, informatia fiind despre modul de alcatuire al schemei de contare si nu despre contari in sine deoarece aceste informatii sunt de natura contabila si trebuie asumate de catre utilizator.
:: cum este oportun sa fie facute arhivele si cum se restaureaza arhivele salvate
:: informatii despre spetele cunoscute si rezolvate deja privind setarile generale din sistemul de operare astfel incat programul sa functioneze optim
:: ordinea de calculare a anumitor situatii (de ex , inainte de calculare balanta se recomanda calcularea fiselor de magazie, notele de salarii, etc…)
:: cazurile cele mai intalnite de erori in cazul in care se reclama rezultate eronate in anumite sectiuni, daca operatorul poate determina/intui usor si clar problema doar din descrierea acesteia de catre utilizator, fara studierea datelor sale (sume, scheme, etc...). Aceste explicatii indica alte cazuri asemanatoare si rezolvarea lor, fara a face referire directa la actele/sumele/spetele exacte ale utilizatorului care reclama.. Utilizatorul este indrumat sa verifice anumite moduri in care s-a mai gresit in zona reclamata de el. De ex: "nu da gestiunea cu balanta".. Sugestie: o eroare clasica este ca s-a lucrat cu contul de gestiune 371x in alte aplicatii decat GESTIUNE FIFO+MAGAZIN.... etc...
:: in general aceasta asistenta ofera toate indiciile si indrumarile pentru a folosi corect programul, fara a intra in detalii contabile si fara a studia actele, sumele, soldurile, rezultate contabile si activitatea contabila a utilizatorului

Servicii contracost
(de tip depanare erori de utilizare sau baze corupte)

:: depanarea de fisiere corupte, baze de date, indecsi , memo, fisiere din programul central sau care contin date ale utilizatorului, etc..
:: asistenta de tip contabil , in care pentru a lamuri sesizarea utilizatorului trebuie sa oferim inclusiv contarile corecte sau spetele contabile/legislative explicate in detaliu deoarece utilizatorul gresea in acest sens.
:: reclamarea de catre utilizator de erori de program care nu se verifica in realitate, fiind vorba de erori de utilizare , de erori hardware sau software externe programului.
:: sesizarile care necesita identificarea problemei prin “rasfoirea” sau "studierea" actelor introduse de utilizator (indiferent de modul de verificare: email, printscreen, remote, telefonic, etc..) , la finalul carora se dovedeste ca erorile nu sunt de program ci de utilizare (scheme gresite, aplicatii folosite incorect sau incomplet, introducerea de acte in alte aplicatii decat cele corecte, solduri initiale aplicatii eronate, inchideri fara calcularea integrala a sumelor in luna curenta, reanchideri cu stergerea anumitor calcule initiale sau incarcarea de arhive vechi peste datele noi , baze de date corupte , virusi , defecte de hardware sau software externe programului , lipsa de pregatire contabila, reclamarea de facilitati si module pe care programul nu a fost programat de la inceput sa le aiba, lipsa update-urilor/actualizarilor programului la zi, nerespectarea manualului de utilizare sau a exemplelor de utilizare din program sau de pe site, etc..).
:: solicitarea de informatii contabile de orice natura.

Alte servicii contracost
(de tip remote sau cu deplasare)

:: orice serviciu remote sau cu deplasare la sediul clientului se tarifeaza cf contract.
:: orice personalizare a rapoartelor (ex: facturi , state de plata , etc…) se negociaza separat.
:: orice comanda de modificari/adaugari sau module noi in programul folosit se negociaza separat.

 



© Copyright 2017 Sasorysoft®©