Sasorysoft ®
True software sells itself
Solutii software
Profesionalism
Repere solicitare asistenta utilizare/erori
A.
Reguli pt trimiterea sesizarilor privind erori de program sau
erori de utilizare (sume/date
introduse de utilizator):
:: Nu obtineti rezultatele dorite in program/rapoarte ?
:: Nu se valideaza declaratiile ANAF ?
:: Aveti erori de program sau baze corupte ?
:: Aveti orice alta problema legata de sumele/datele introduse
de dvs in
program ?
:: nici o problema ! Echipa Sasorysoft va ajuta in
depanarea datelor introduse in program !
::
Inainte de a trimte sesizarea verificati daca aveti ultimele
updateuri instalate !
Nu trimiteti sesizarea decat daca, dupa ce ati instalat ultimul
update, problema se mentine !
:: este necesar ca orice astfel de sesizare
sa fie insotita OBLIGATORIU de FIRMA CURENTA integrala
! Print screen-urile nu ne ajuta in nici un fel in aceste
situatii. Nu putem sa va ajutam, decat daca vedem exact ce si
cum ati lucrat in Easycont in speta sesizata de dvs !
:: firma curenta poate fi trimisa/atasata din program (Ajutor>>Asistenta
prin email), sau din (Administrare
>> Salvare /restaurare).
:: erorile de program se corecteaza gratuit.
:: asistenta in depanarea datelor
dvs (daca nu este eroare de
program) se tarifeaza cf termeni contract (24
EUR/sedinta).
:: daca solicitati acest gen de depanare de date/sume in timpul
perioadelor in care biroul este inchis cf contract (in
afara orelor de program luni-vineri 10-16, renovari, concedii ,
mutari , etc...) vom face tot posibilul sa preluam
solicitarea dvs, tarifele ramanand neschimbate.
Sasorysoft nu garanteaza preluarea acestor sesizari in perioada
in care biroul este inchis cf contract.
B. Orar
asistenta clienti:
:: asistenta
telefonica (0722-260-660), luni-vineri 10-16 (cu exceptiile
prevazute in contract)
:: asistenta prin email
(office@sasory.ro ), non-stop (cu exceptiile prevazute in
contract)
:: asistenta de tip remote, non-stop (cu exceptiile prevazute
in contract)
C. Care servicii de asistenta se platesc si care servicii sunt gratuite
?
Asistenta la
utilizare, gratuita:
(inclusa
in contractul de achizitie si in unele contracte de servicii
ulterioare)
Reprezinta o asistenta de tip indrumare privind facilitatile si
modul de lucru al programului. A nu se confunda cu asistenta de
tip contabil !! Nu furnizam contari, extrase de legislatie ,
spete contabile , etc.. gratuit !
Aceasta asistenta ofera urmatoarele indicatii
utilizatorului:
:: indicatii si detalii privind instalarea programului
achizitionat in retea sau monopost.
:: setari si instalari REMOTE de programe Sasorysoft pe
sistemele beneficiarului. (nu se garanteaza ca se pot rezolva
toate spetele privind
instalarea si setarea unei retea/sistem prin remote).
:: unde se introduc anumite tipuri de acte in program (in ce
modul, in ce ordine , etc…)
:: unde se pot gasi anumite rapoarte, facilitati, module,
exporturi/importuri in excel/csv, etc…
:: cum se folosesc modulele programului in detaliu (informatii
despre functionalitatea acestora, nu despre spete contabile)
:: modul in care lucreaza programul in calcularea anumitor
rezultate (fise analitice, fise gestiune, fise istorice, TLI ,
balanta, etc…)
:: cum se creeaza o schema de contare noua pt. un anumit modul,
informatia fiind despre modul de alcatuire al schemei de contare
si nu despre contari in sine deoarece aceste informatii sunt de
natura contabila si trebuie asumate de catre utilizator.
:: cum este oportun sa fie facute arhivele si cum se restaureaza
arhivele salvate
:: informatii despre spetele cunoscute si rezolvate deja privind
setarile generale din sistemul de operare astfel incat programul
sa functioneze optim
:: ordinea de calculare a anumitor situatii (de ex , inainte de
calculare balanta se recomanda calcularea fiselor de magazie,
notele de salarii, etc…)
:: cazurile cele mai intalnite de erori in cazul in care se
reclama rezultate eronate in anumite sectiuni, daca operatorul
poate determina/intui usor si clar problema doar din descrierea
acesteia de catre utilizator, fara studierea datelor sale (sume,
scheme, etc...). Aceste explicatii indica alte cazuri
asemanatoare si rezolvarea lor, fara a face referire directa la
actele/sumele/spetele exacte ale utilizatorului care reclama..
Utilizatorul este indrumat sa verifice anumite moduri in care
s-a mai gresit in zona reclamata de el. De ex: "nu da gestiunea
cu balanta".. Sugestie: o eroare clasica este ca s-a lucrat cu
contul de gestiune 371x in alte aplicatii decat GESTIUNE
FIFO+MAGAZIN.... etc...
:: in general aceasta asistenta ofera toate indiciile si
indrumarile pentru a folosi corect programul, fara a intra in
detalii contabile si fara a studia actele, sumele, soldurile,
rezultate contabile si activitatea contabila a utilizatorului
Servicii
contracost
(de tip
depanare erori de utilizare sau baze corupte)
:: depanarea de fisiere corupte, baze de date, indecsi , memo,
fisiere din programul central sau care contin date ale
utilizatorului, etc..
:: asistenta de tip contabil , in care pentru a lamuri sesizarea
utilizatorului trebuie sa oferim inclusiv contarile corecte sau
spetele contabile/legislative explicate in detaliu deoarece
utilizatorul gresea in acest sens.
:: reclamarea de catre utilizator de erori de program care nu se
verifica in realitate, fiind vorba de erori de utilizare , de
erori hardware sau software externe programului.
:: sesizarile care necesita identificarea problemei prin
“rasfoirea” sau "studierea" actelor introduse de utilizator
(indiferent de modul de verificare: email, printscreen, remote,
telefonic, etc..) , la finalul carora se dovedeste ca
erorile nu sunt de program ci de utilizare (scheme gresite,
aplicatii folosite incorect sau incomplet, introducerea de acte
in alte aplicatii decat cele corecte, solduri initiale aplicatii
eronate, inchideri fara calcularea integrala a sumelor in luna
curenta, reanchideri cu stergerea anumitor calcule initiale sau
incarcarea de arhive vechi peste datele noi , baze de date
corupte , virusi , defecte de hardware sau software externe
programului , lipsa de pregatire contabila, reclamarea de
facilitati si module pe care programul nu a fost programat de la
inceput sa le aiba, lipsa update-urilor/actualizarilor
programului la zi, nerespectarea manualului de utilizare sau a
exemplelor de utilizare din program sau de pe site, etc..).
:: solicitarea de informatii contabile de orice natura.
Alte servicii
contracost
(de tip
remote sau cu deplasare)
:: orice serviciu remote sau cu deplasare la sediul clientului
se tarifeaza cf contract.
:: orice personalizare a rapoartelor (ex: facturi , state de
plata , etc…) se negociaza separat.
:: orice comanda de modificari/adaugari sau module noi in
programul folosit se negociaza separat.
© Copyright 2017
Sasorysoft®©