Asistenta clienti in afara programului de lucru

Solutii software
Profesionalism

Asistenta clienti in perioada in care biroul este INCHIS


:: Cf. termeni contract, biroul SasorySoft poate fi temporar inchis pe anumite perioade, din urmatoarele motive:
           -in afara programului normal de lucru (luni-vineri 10-16)
           -in zilele libere/ sarbatori legale
           -in perioadele in care biroul este inchis cf. motive prevazute in contract: renovari, mutari sediu sau concedii anuntate pe site
           -alte motive de forta majora

:: Ce tip de servicii se asigura in aceste perioade de "birou inchis", contracost:
           -asistenta la utilizare prin email
           -asistenta privind sumele si datele introduse de clienti , prin email
           -depanare baze de date corupte (luna sau firma integral) prin email
           -activari/licentieri urgente, prin email sau remote
            (nu schimbati sistemele de lucru in timpul acestor perioade ! Se pot licentia doar sistemele folosite/declarate inainte de aceste perioade)
           -aceste servicii NU SUNT GARANTATE, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade si in functie de accesul nostru la un calculator in momentul solicitarii.
           -aceste servicii sunt tarifate cf. contract: 24 EUR/sedinta/interventie


 :: Reguli pt solicitarea asistentei in aceste perioade :

            -pentru a solicita serviciile de mai sus in aceste perioade este necesar sa fiti client cu contract ACTIV in aceasta perioada
            -va rugam sa atasati FIRMA CURENTA integral (in format arhivat ZIP) daca solicitati asistenta erori de utilizare sau depanare de baze de date
            -in cazul depanarilor de baze de date va rugam sa nu lucrati in acea luna/firma pana la primirea raspunsului nostru
            -in cazul solicitarii de activare licenta telefonic/email vi se va comunica intervalul orar in care asteptam sa ne contactati din fata calculatorului pt a activa licenta.

 :: Tarife asistenta pt. perioadele in care biroul este inchis :

            -tariful pentru serviciile prestate in perioadele in care biroul este inchis: 24 EUR per sedinta/interventie

:: Durata raspuns interventie/asistenta :
            -in perioadele in care biroul este inchis, raspunsul la mesajele dstra prin email va fi primit in maxim 24 de ore de la trimitere.
            -aceste servicii NU SUNT GARANTATE, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade si in functie de accesul nostru la un calculator in momentul solicitarii dvs.
 



© Copyright 2017 Sasorysoft®©