HomePostari

Ce fac ? Nu pot sa intru in program sau am fisiere corupte....

« Inapoi

Ce fac ? Nu pot sa intru in program sau am fisiere corupte....

25-07-2017

Acest gen de erori "fisiere corupte" se intampla extrem de rar, de cele mai multe ori cauza fiind legata de lipsa UPS-urilor atasate calculatoarelor cu care lucrati ! Precizarile de mai jos sunt valabile pentru cazurile foarte rare in care se corup fisierele de lucru ! Statistic , mai putin de 0.1 % dintre clientii nostri au avut acest gen de probleme, ocazional. 

Caz 1: Daca programul se deschide dar la anumite operatii apare eroarea de tip [baze corupte] :
:: daca programul se deschide, dar erorile privind bazele de date corupte apar la lansarea unor operatii intr-o anumita luna/firma deschisa, este vorba de baze de date curente corupte. Programul e  ok. 
In acest caz este necesar sa trimiteti FIRMA CURENTA integral catre office@sasory.ro si sa nu mai lucrati in aceasta firma pana cand primiti datele inapoi verificate si eventual corectate de Sasorysoft. Firma curenta poate fi trimisa din program (Ajutor>>Asistenta prin email), sau , daca nu reusiti cu acel modul , salvati firma curenta (Administrare >> Salvare firma curenta) si atasati acel fisier la un email catre noi.

Caz 2: Daca nu puteti deschide programul si primiti eroarea de tip [baze corupte] :
:: daca programul nu se deschide si apar mesajele de erori de baze corupte pot fi corupte bazele din luna+firma in care ati lucrat ultima data sau pot exista fisiere corupte chiar in programul Easycont. In acest caz solicitati asistenta remote la office@sasory.ro .

Reguli pentru asistenta in aceste cazuri:
:: obligatoriu atasati firma curenta (arhivata) la sesizarea dstra, daca programul se deschide (caz 1). Printscreen-urile nu ne ajuta in nici un fel. Este necesar sa verificam bazele de date din firma cu probleme.
:: nu mai lucrati in firmele trimise pana cand primiti raspuns de la noi.
:: acest gen de asistenta nu este gratuita (cu exceptia clientilor cu abonament VIP).
:: daca solicitati acest gen de depanare de baze corupte in timpul perioadelor in care biroul este inchis cf contract (in afara orelor de program luni-vineri 10-16, renovari, concedii , mutari , etc...) ramane la aprecierea Sasorysoft daca vor fi preluate si depanate aceste probleme, tarifele in acest caz fiind mai mari (cu pana la 100%) fata de cele din contractele curente. Sasorysoft nu garanteaza preluarea acestor depanari in perioada in care biroul este inchis cf contract.

De ce se corup bazele de date sau orice alte fisiere partajate tip file sharing ?
:: cauza generala este caderea de tensiune sau fluctuatiile de tensiune in timpul lucrului. Pt aceasta ESTE OBLIGATORIU sa aveti UPS (cu redresor) la toate calculatoarele din retea si la switch/hub-ul de retea. Atentie! Acumulatorii acestor UPS-uri trebuie schimbati in medie la 12 luni !
:: alta cauza este inchiderea brutala a unui sistem (server sau statie) in timpul functionarii Easycont. In acest sens trebuie sa instruiti temeinic utilizatorii sa nu inchida sistemele server decat dupa ce se asigura ca nimeni nu lucreaza cu Easycont. Deasemenea, statiile nu se inchid daca Easycont ruleaza in acel moment pe acele statii !
:: cel mai rar intalnite sunt cauzele datorate virusilor, defectelor de sisteme , etc...
:: daca detineti sisteme verificate periodic de un IT-st, cu antivirusi updatati la zi, cu UPS la toate calculatoarele si la switch-ul de retea , cu acumulatori la aceste UPS-uri schimbati anual, nu veti avea acest tip de probleme.

 

 

© Copyright 2007 Sasorysoft®©