Asistenta si interventii la cerere, ocazionale, REMOTE , fara a fi necesara deplasarea la sediul dstra , oricand si oriunde !

Solutii software
Profesionalism

Detalii privind asistenta si interventiile REMOTE :

:: Cum se logheaza serviciul de asistenta clienti-Sasorysoft la calculatorul dstra ?
     Logarea se face prin intermediul unui program de logare remote:
              -Ultraviewer (descarca ultraviewer) , absolut gratuit
              -Anydesk (descarca anydesk) , necesita licenta
              -Teamviewer (descarca teamviewer) , necesita licenta

 Instalati si deschideti programul remote selectat si comunicati Sasorysoft datele de logare de pe ecran.

::
Tarife si alte conventii pt. asistenta la cerere, ocazionala, de tip REMOTE :

      Tarife :

     1.Pentru asistenta la instalare/reinstalare, licentieri, setari licentieri automate, setari program pt. lucrul monopost sau retea, serviciile REMOTE sunt GRATUITE pt. clientii cu contract valid in derulare !

     2.Pentru serviciile de asistenta utilizare, scolarizare, depanare erori utilizator, depanare baze corupte, etc.. acordate prin intermediului conectarii REMOTE, se va achita o taxa de :
               -24 EUR pentru 1 sedinta de asistenta REMOTE.
    
    
Alte conventii :

     Pentru acest tip de asistenta clientul trebuie sa asigure legatura la internet si sa aiba instalat software-ul recomandat de Sasorysoft pt. Remote acces. Orice sustinere telefonica a operatiilor facute REMOTE, explicatii telefonice , etc.. se vor face prin apelarea Sasorysoft de catre client (costurile fiind suportate exclusiv de client).
     Data si ora conectarii se stabilesc de comun acord intre parti, telefonic sau prin email.
   
 Instalarea software-ului de conectare si comunicarea parolei si adresei de conectare catre referentii Sasorysoft reprezinta acordul clientului pentru tarifele si conditiile  expuse in aceasta pagina.
     Refuzul la plata al asistentei de tip REMOTE acordate deja duce la rezilierea contractelor cu Sasorysoft pt. programele software implicate in serviciul de asistenta remote.
     Asistenta de tip REMOTE se acorda exclusiv pentru programele Sasorysoft si relatia acestora cu sistemul clientului , Sasorysoft nexecutand nici o schimbare/setare in sistemul clientului daca aceasta nu are legatura cu programele Easycont / Easygest sau Easyfct.    
    
ATENTIE ! Pentru clientii al caror contract a expirat sau nu este semnat inca , plata acestui tip de asistenta se face in avans pt. minim 24 EUR ! Deasemenea , in anumite cazuri, Sasorysoft poate pretinde plata in avans a minimului de 24 EUR, fara a fi necesara justificarea deciziei in acest sens.

:: Licenta si drepturi de folosire Teamviewer :
     Licenta si drepturile de folosire a programelor remote apartin exclusiv producatorilor acestor programe sio pot fi studiate pe site-ul lor.

:: Cat de sigura este aceasta logare intre cele 2 sisteme  ?
     Sasorysoft a semnat contract de prestari servicii  cu toti clientii sai, contract in care exista stipulate in clar si clauze de confidentialitate ale datelor cu care Sasorysoft intra in contact la client.
     Din punct de vedere al programelor de logare remote:
              -transferul este encriptat cu cheie pe 128/256 bit, encriptare care sta la baza standardului https/SSL, fiind complet sigur
              -fiecare sesiune de logare este protejata de o parola/ID unice, fiind necesar ca aceste date sa fie comunicata inainte partenerului de logare...
              -este imposibil din software sa controlezi "invizibil" un calculatorul, totul fiind afisat pe ambele sisteme in egala masura...

Asistenta in orice locatie din Romania cu un singur click !
Studiati oferta noastra pt. acest tip de asistenta si interventie REMOTE !
Depanare de baze de date , probleme de instalare sau de pornire, setarile Easycont pentru lucrul in retea, asistenta la utilizare remote, etc.... mult mai simplu si mai rapid cu asistenta de tip REMOTE !

Va asteptam !
Sasorysoft

 

 



 

© Copyright 2016 Sasorysoft®©