Sasorysoft ®
True software sells itself
Solutii software
Profesionalism
Detalii privind asistenta si interventiile REMOTE :
:: Cum se logheaza serviciul de asistenta clienti-Sasorysoft la calculatorul
dstra ?
Logarea
se face prin intermediul unui program de logare remote:
-Ultraviewer (descarca ultraviewer) ,
absolut gratuit
-Anydesk (descarca anydesk) , necesita
licenta
-Teamviewer (descarca
teamviewer) , necesita licenta
Instalati si deschideti programul
remote selectat si comunicati Sasorysoft datele de logare de pe ecran.
::
Tarife si alte conventii pt. asistenta la cerere,
ocazionala, de tip REMOTE :
Tarife :
1.Pentru asistenta la instalare/reinstalare, licentieri, setari licentieri automate, setari program pt. lucrul
monopost sau retea, serviciile REMOTE sunt GRATUITE pt. clientii cu contract
valid in derulare !
2.Pentru serviciile de asistenta utilizare, scolarizare,
depanare erori utilizator, depanare baze corupte, etc.. acordate prin intermediului
conectarii REMOTE, se va achita o taxa de :
-24 EUR pentru 1 sedinta de asistenta REMOTE.
Alte conventii :
Pentru acest tip de
asistenta clientul trebuie sa asigure legatura la internet si sa aiba instalat
software-ul recomandat de Sasorysoft pt. Remote acces. Orice sustinere
telefonica a operatiilor facute REMOTE, explicatii telefonice , etc.. se vor
face prin apelarea Sasorysoft de catre client (costurile fiind suportate
exclusiv de client).
Data si ora conectarii se stabilesc de comun acord
intre parti, telefonic sau prin email.
Instalarea software-ului de
conectare si comunicarea parolei si adresei de conectare catre referentii
Sasorysoft reprezinta acordul clientului pentru tarifele si conditiile
expuse in aceasta pagina.
Refuzul la plata al asistentei de tip REMOTE acordate
deja duce la rezilierea contractelor cu Sasorysoft pt. programele software
implicate in serviciul de asistenta remote.
Asistenta de tip REMOTE se acorda exclusiv pentru
programele Sasorysoft si relatia acestora cu sistemul clientului , Sasorysoft
nexecutand nici o schimbare/setare in sistemul clientului daca aceasta nu are
legatura cu programele Easycont / Easygest sau Easyfct.
ATENTIE !
Pentru clientii al caror contract a expirat sau nu este semnat inca , plata
acestui tip de asistenta se face in avans pt. minim 24 EUR ! Deasemenea , in
anumite cazuri, Sasorysoft poate pretinde plata in avans a minimului de 24 EUR, fara a fi necesara justificarea deciziei in acest sens.
:: Licenta
si drepturi de folosire Teamviewer :
Licenta si drepturile de folosire a programelor remote apartin exclusiv
producatorilor acestor programe sio pot fi studiate pe site-ul lor.
:: Cat de sigura este aceasta logare intre cele 2 sisteme ?
Sasorysoft a semnat contract de prestari servicii
cu toti clientii sai, contract in care exista stipulate in clar si clauze de
confidentialitate ale datelor cu care Sasorysoft intra in contact la client.
Din punct de vedere al programelor de logare
remote:
-transferul este encriptat cu cheie pe 128/256 bit, encriptare care sta la baza
standardului https/SSL, fiind complet sigur
-fiecare sesiune de logare este protejata de o parola/ID unice, fiind necesar ca
aceste date sa fie comunicata inainte partenerului de logare...
-este imposibil din software sa controlezi "invizibil" un calculatorul, totul
fiind afisat pe ambele sisteme in egala masura...
Asistenta in orice locatie din Romania cu un singur click !
Studiati oferta noastra pt. acest tip de asistenta si interventie REMOTE !
Depanare de baze de date , probleme de instalare sau de pornire, setarile
Easycont pentru lucrul in retea, asistenta la utilizare remote, etc.... mult mai
simplu si mai rapid cu asistenta de tip REMOTE !
Va asteptam !
Sasorysoft
© Copyright 2016 Sasorysoft®©